OFİS TAŞIMACILIĞI

OFİS TAŞIMACILIĞI

OFİS TAŞIMACILIĞI

Hepimiz evimizi ailemizi geçindirmek için farklı işlerde çalışmak zorundayız. Ofisi olan müşterilerimizin bazı zamanlar ya yerin küçük gelmesinden ya da kira anlaşmazlığından dolayı taşınmak zorunda kalmaktadır. Genelde günümüzün birçoğunu geçirdiğimiz ofisimizde bulunan elektronik eşyalar önemli dosya, belge, evrak ve kişisel eşyalarımızın taşınması da önemlidir. Evden eve taşımacılığa göre daha hassas olan ofis taşımacılığı belgelerin kaybolması veya çalınma riskinin engellenmesi gerekmektedir. En önemlisi de zamandır, işlerinizin aksamaması için ofisinizin kısa zamanda yeni yerine taşınması ve personelinizin işine dönmesine imkan sağlıyoruz. Bunun için İnegöl Çözüm Nakliyat’ı güvenle tercih edebilirsiniz. Taşınma işlerinizde firmamızı tercih ettiğiniz taktirde ekibimiz ofisinizde bulunan eşyaların tamamının rahatça taşınabileceği büyüklükte bir araç ile gelecektir. Evrak ve dosyalarınız güvenli bir şekilde yerleştirilip, tüm malzemeleriniz paketlenecektir. Elektronik cihazlarınızın zarar görmemesi için özel ambalajlar kullanılacaktır. Her oda için ayrı ayrı hazırlanan malzemelerin taşıma esnasında araçta herhangi bir zarar görmemesi için araç içi sabitleme işlemi yapılacaktır. Gerekli durumlarda eşyalarınız asansör yardımı ile taşınır.


Teklif Al

Formu doldurun ardından sizi arayalım.